Initiative tworzy jednostkę do obsługi Amazona w Polsce
W strukturach domu mediowego Initiative (Mediabrands) powstał Rufus Poland, zespół dedykowany obsłudze mediowej Amazona na lokalnym rynku. Na jego czele stanął Mateusz Ochmański.
Mateusz Ochmański objął stanowisko head of Rufus Poland, nowoutworzonego w agencji Initiative (Mediabrands) zespołu odpowiedzialnego za obsługę mediową Amazona.
- W nowej strukturze zapewniamy Amazonowi bardzo doświadczony oraz zintegrowany zespół specjalistów od komunikacji 360 stopni. Dostarczymy tym samym najlepsze rozwiązania mediowe, z naciskiem na multiscreening, social media activations, a także programmatic i performance 0 mówi Łukasz Kozłowski, managing director Initiative.
Mateusz Ochmański ma doświadczenie z obszarów: integrated media communication, digital, performance, content i e-commerce. Ostatnio zarządzał teamem obsługującym Orange Polska. Z Initiative związany jest od 2015 r.
W operacyjnej pracy będzie go wspierał Marcin Kubiak, który jako group media manager odpowiada również za koordynację obsługi klientów BMW i Tous.
Nad rozwiązania strategicznymi oraz analityką danych oraz narzędzi, czuwać będzie Marta Bąkowska, head of digital Initiative.
Globalnie Amazon jest klientem Initiative i Rufusa od 2017 r. W Polsce platforma e-commerce Amazon.pl zadebiutowała wiosną ub.r. Kilka miesięcy później serwis VOD Amazon Prime Video promował jedną ze swoich produkcji „Wheel of Time”, do której media zaplanowała i kupiła agencja Initiative.
Dołącz do dyskusji: Initiative tworzy jednostkę do obsługi Amazona w Polsce