SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Innowacyjny mural Miele w ścisłym centrum Warszawy – realizacja Braughman Group Media

Mural w kampanii Miele zrealizowany przez Braughman Group Media na warszawskim śródmieściu przy Politechnice Warszawskiej został wzbogacony technologią LED Neon Flex z elementem 3D.

W marcu 2023 r. wystartowała kampania reklamowa Miele, której zwieńczeniem jest artystyczny Mural, zrealizowany na powierzchni blisko 300 m2 w tętniącym życiem sercu stolicy vis a vis Politechniki Warszawskiej oraz prestiżowego Centrum Handlowego Plac Unii City Shopping. To wielkoformatowe malowidło zostało w 100% namalowane ręcznie przez grupę warszawskich artystów, a prace nad nim trwały blisko 60 godzin.

Zrównoważona moda to nie tyko jakość i trwałość tego, co na sobie nosimy, ale też jakość i trwałość urządzeń, którym powierzamy nasze ubrania. Marka Miele rozpoczęła kampanię poświęconą sztuce pielęgnacji tkanin. Główne hasło kampanii skupionej na zrównoważonym rozwoju to „Troska o Twoje ubrania przez długie lata”. Miele promuje pralki z automatycznym systemem dozowania, który oszczędza detergenty i suszarki z przyjazną dla środowiska technologią EcoDry.

Za realizację wielkoformatowego muralu przy Placu Unii odpowiada Braughman Group Media, która jest obecnie liderem wielkoformatowej reklamy zewnętrznej OOH, Digital OOH. Firma specjalizuje się również w dziedzinie ręcznie malowanych murali. Braughman posiada aktualnie w swoim portfolio ponad 80 prestiżowych powierzchni muralowych w całym kraju, które można wzbogacić o liczne elementy niestandardowe, m.in. efekty świetlne, konstrukcje 3D lub farby antysmogowe.