Intermarché z nową marką własną „Z sadów i pól”
Sieć sklepów Intermarché wprowadziła do swojej oferty nową markę własną „Z sadów i pól”. Jej asortyment obejmuje 47 produktów z kategorii owoce i warzywa.
Wszystkie artykuły „Z sadów i pól” pochodzą od sprawdzonych dostawców współpracujących z siecią od wielu lat i są dostępne we wszystkich sklepach Intermarché.
Artykuły opatrzone są charakterystycznym zielonym logo w kształcie dymku dialogowego. Oferta skierowana jest przede wszystkim do osób, które szczególną wagę przywiązują do zdrowego i zbilansowanego odżywiania. Dodatkowo sieć zapowiada również poszerzenie oferty „Z sadów i pól” o produkty bio.
- Chcemy wspierać naszych klientów w dbaniu o zdrowie dostarczając produktów potrzebnych do zbilansowanej diety. Oczekiwania naszych Klientów są dla nas szczególnie istotne, dlatego w odpowiedzi na nie prezentujemy im nową markę własną Intermarché, sukcesywnie wzbogacaną o produkty z grupy tzw. żywności autentycznej wyprodukowanej w zgodzie z naturą - mówi Maciej Ćwikliński, prezes zarządu Dyrekcji Handlowej Intermarché.
Dobra jakość w przystępnej cenie
Z badania przeprowadzonego przez Inquiry wynika, że 90 proc. Polaków kupuje produkty marek własnych. Ponad połowa z nich deklaruje, że robi to często. Polscy konsumenci uważają, że oferowane przez sklepy artykuły marek własnych są świetną alternatywą dla popularnych i rozpoznawalnych szeroko produktów. Klienci są przekonani, że decydując się na kupno artykułów marek własnych dostają produkty o dobrej jakości, ale w niższej cenie.
Dołącz do dyskusji: Intermarché z nową marką własną „Z sadów i pól”