Internautki i blogerki testują spray do powiek Optrex
Internautki współpracujące jako ambasadorki z agencją Streetcom Polska przetestują produkty firmy Reckitt Benckiser. Pięciotygodniowa kampania marketingu rekomendacji dotyczyć będzie sprayu na zamknięte powieki - Optrex.
Kampania ruszyła 23 lutego, zostało do niej zaproszonych tysiąc ambasadorek, w wieku 25-55 lat, w tym dziesięć blogerek. To głównie kobiety, które pracują przy komputerze, mające problem z zaczerwienieniem i zmęczeniem oczu.
Kampania ma budować świadomość marki Optrex wśród grupy docelowej oraz podkreślić unikalność i innowacyjność produktu.
Kampania prowadzona jest zarówno w internecie i poza nim. Ambasadorki, które otrzymały zestawy zawierające spray Optrex, mają za zadanie rekomendować go wśród znajomych, a także dzielić się swoimi opiniami w mediach społecznościowych.
Dołącz do dyskusji: Internautki i blogerki testują spray do powiek Optrex
Jest bardzo szczegółowa i prawdziwa. Polecam :-)