SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Intersport otworzył salon nowej generacji w Westfield Arkadia w Warszawie

Sieć Intersport Polska otworzyła pierwszy w Warszawie salon nowej generacji w formacie Intersport 2.0, który jest zlokalizowany w centrum handlowym Westfield Arkadia.

Jego oferta produktowa jest skierowana do osób aktywnych, które regularnie trenują lub dopiero planują rozpocząć treningi. Sklep został zmodernizowany w oparciu o technologię przyszłości według nowej koncepcji Grupy Intersport, zgodnie z globalnym hasłem „The Heart of Sport” podkreślającym zmianę wizerunku marki oraz motywującym konsumentów do aktywności fizycznej.

Nowa koncepcja sklepów Intersport 2.0 ma budować przyszłość marki, z którą konsumenci identyfikują się oraz wchodzą w interakcję przy wykorzystaniu nowoczesnych kanałów komunikacji.

Salon w warszawskim centrum handlowym Westfield Arkadia jest drugim tego typu salonem w Polsce. Pierwszy został otwarty w marcu 2019 roku w Galerii Krakowskiej. Dodatkowo, sieć realizuje lokalne projekty unowocześnienia wybranych salonów do formatu Intersport 1.5. Obecnie zmodernizowała w tym formacie cztery sklepy - w centrum handlowym Alfa w Białymstoku, w Galerii Katowickiej, w Avenidzie Poznań i Galerii Północnej w Warszawie.

- Koncept sklepów Intersport 2.0 wpisuje się w wielokanałową strategię całej Grupy. Jest odpowiedzią na potrzeby klientów nowej generacji, którzy są szczególnie otwarci na nowe technologie, swobodnie poruszają się w sieci połączeń, aktywnie korzystają z urządzeń mobilnych, posiadają konta na wielu portalach społecznościowych i korzystają w procesie zakupowym z wielu kanałów komunikacji. Stworzyliśmy nowoczesne sklepy sportowe z niepowtarzalnym designem. Intersport 2.0 został zbudowany w oparciu o technologię przyszłości według nowej koncepcji Grupy przy ścisłej współpracy z zespołem Intersport International Corp oraz NIKE Europe - powiedział Artur Mikołajko, prezes Intersport Polska.

Nowy salon  ma ponad 1500 m2 powierzchni, nawigację pomiędzy kluczowymi strefami – Women, Men i Young Athletes. Na wejściu znajduje się ekspozycja wybranych produktów z telebimem, a także nowoczesna strefa z interaktywnymi info-kioskami. Dodatkowym atutem tego konceptu ma być dostępność produktów marek premium zaprojektowanych wyłącznie na potrzeby Intersport 2.0.

Spółka Intersport Polska działa na krajowym rynku artykułów sportowych od 1988 roku, a od 2006 roku jest wyłącznym partnerem biznesowym Grupy Intersport.

Dołącz do dyskusji: Intersport otworzył salon nowej generacji w Westfield Arkadia w Warszawie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl