SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Iperfumy.pl z biurem w Warszawie, Dagmara Brzezińska-Marcu country managerem

Firma Notino, właściciel perfumerii internetowej  Iperfumy.pl, otworzyła nowe biuro w Warszawie, odpowiadające za działania marketingowe i sprzedażowe w Polsce. Kieruje nim Dagmara Brzezińska-Marcu, wcześniej związana z Unilever Polska i L'Oréal Polska.

Dagmara Brzezińska-MarcuDagmara Brzezińska-Marcu

- Polska jest dla Notino strategicznym rynkiem, dlatego tak ważne było otwarcie lokalnego oddziału. Wyznaczając dotychczasowy kierunek rozwoju branży e-commerce w kategorii kosmetyków, będziemy stale wprowadzać rozwiązania, które jeszcze lepiej odpowiedzą na szybko zmieniające się potrzeby polskich konsumentek i konsumentów - komentuje Dagmara Brzezińska-Marcu. - Już dawno Iperfumy.pl przestały być postrzegane jako strona sprzedająca wyłącznie perfumy w atrakcyjnych cenach, stajemy się ekspertem w branży kosmetycznej i wokół tego skupimy nasze działania - dodaje.

Witryna Iperfumy działa w regionie Europy Centralnej i Wschodniej, jest też obecna w Wielkiej Brytanii i USA. Została uruchomiona w 2004 roku, a na rynku polskim działa od 2006 roku. Ma u nas dwa punkty odbioru (w Krakowie i Warszawie), gdzie prowadzona jest również sprzedaż stacjonarna

Dagmara Brzezińska-Marcu przez ostatnie pięć lat była dyrektorem marketingu w Unileverze. Zarządzała kilkunastoosobowym zespołem w Polsce i krajach bałtyckich, odpowiadała za działania marketingowe wszystkich marek kosmetycznych koncernu (m.in. Dove i Rexona).

Wcześniej była związana z koncernami kosmetycznymi Coty i L’Oreal, pełniła tam różne funkcje zarządcze, odpowiadając za marketing i sprzedaż marek profesjonalnych i masowych. W 2011 roku została dyrektorem marki Kerastase i członkiem komitetu zarządzającego dywizją kosmetyków profesjonalnych w L’Oreal Polska.

Dołącz do dyskusji: Iperfumy.pl z biurem w Warszawie, Dagmara Brzezińska-Marcu country managerem

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wujek Sam
No i super :)
odpowiedź
User
widz555
Kiedy ich jedyną reklamą była pozycja w rezultatach wyszukiwania to ceny u nich były na prawdę konkurencyjne.
Odkąd zainwestowali w reklamy telewizyjne przestali być cenową alternatywą dla kilkunastu innych perfumerii internetowych. Teraz z taką nadbudową korporacyjną zamienią się w za przeproszeniem Sephorę czy Douglasa z cenami z kosmosu.
odpowiedź
User
dsd
Lubię muzykę country!
odpowiedź