SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Głowacki, Górecka, Hinz, Mykowski i Skorulska awansują w Ipsos Polska

Łukasz Głowacki, Anna Górecka, Marcin Hinz, Andrzej Mykowski i Anna Skorulska awansowali w strukturach agencji badawczej Ipsos Polska. Ich awanse są częścią rozwoju oraz zwiększania specjalizacji firmy.

Od lewej: A. Mykowski, A.Skorulska, M. Hinz, A.Górecka, Ł. GłowackiOd lewej: A. Mykowski, A.Skorulska, M. Hinz, A.Górecka, Ł. Głowacki

Andrzej Mykowski jako chief client officer ma rozwijać relacje z największymi klientami agencji.

Marcin Hinz - public affairs officer - zadba o wizerunek agencji, m.in. poprzez lepsze dzielenie się wiedzą firmy płynącą z krajowych i międzynarodowych badań. Jednocześnie nadal będzie kierował jakościowymi projektami badawczymi.

Anna Skorulska na stanowisku creative excellence team managera pokieruje zespołem badającym reklamy na każdym etapie ich powstawania – od idei kreatywnej po post-testy kreacji. Będzie także rozwijać narzędzie Creative|Spark, służące do szybkiej optymalizacji kreacji video.

Łukasz Głowacki jako brand health tracking team manager ma za zadanie wspierać decyzje biznesowe klientów, stale monitorując puls ich marek. Na co dzień będzie nadzorował polskie i międzynarodowe pomiary trackingowe prowadzone przez agencję.

Z kolei pełniąca funkcję market strategy & understanding deputy team managera Anna Górecka skoncentruje się na strategicznych segmentacjach oraz badaniach wspierających rozwój marek. Będzie odpowiadać za wykorzystanie nowych rozwiązań metodologicznych, w tym inspirowanych ekonomią behawioralną.

- Wszystkie kluczowe zmiany personalne nastąpiły w drodze awansów wewnętrznych, będących częścią większych planów rozwoju agencji, w tym otwieranych rekrutacji. Pogłębianiu specjalizacji zespołów badawczych towarzyszy wzmacnianie koordynacji ich działań, w celu dostarczania klientom synergicznych rekomendacji biznesowych opartych na danych. Jednocześnie Ipsos stawia sobie za cel lepsze komunikowanie wyników swoich badań oraz dzielenie się nimi nie tylko z klientami - mówi Anna Karczmarczuk, prezeska Ipsos Polska.

Dołącz do dyskusji: Głowacki, Górecka, Hinz, Mykowski i Skorulska awansują w Ipsos Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl