OpinionWay z działem badań jakościowych, na czele Marcin Hinz
Firma badawcza OpinionWay Polska tworzy w swoich strukturach dział badań jakościowych. Kieruje nim Marcin Hinz.
Od początku kwietnia Marcin Hinz objął nową funkcję w firmie badawczej OpinionWay. Jako head of qual pokieruje rozwojem działu badań jakościowych.
Marcin Hinz jest antropologiem kulturowym, specjalizującym się w jakościowych badaniach marketingowych i społecznych. W ostatnim czasie pracował jako senior research manager i public affairs officer w Ipsos Polska – jednocześnie kierując dużymi projektami badawczymi oraz dbając o wizerunek firmy.
Hinz należy do Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, jest członkiem rady programowej 1. Festiwalu Insightów i Innowacji INSUMMIT i współpracownikiem fundacji MISO. Wcześniej przez kilka lat związany z sektorem kultury.
Od początku obecności w Polsce (2020 r.), OpinionWay działa jako agencja full-service, oferująca pełne spektrum badań marketingowych. Niemniej, do tej pory w działalności OpinionWay Polska dominowały badanie realizowane z wykorzystaniem technik i metodologii ilościowych.
Dołącz do dyskusji: OpinionWay z działem badań jakościowych, na czele Marcin Hinz