iTunes w Starbucks
Firma Apple zawarła porozumienie ze Starbucks - największą siecią kawiarni na świecie.
Dzięki porozumieniu klienci będą mogli w kawiarniach Starbucks bezprzewodowo kupować piosenki z należącego do Apple sklepu internetowego iTunes bez uiszczania opłaty za połączenie WiFi.
Usługa początkowo ma zostać wprowadzona 2 października w ponad 600 placówkach Starbucks w Nowym Jorku i Seattle - informuje serwis MediaPost Publications. W dalszej części obecnego oraz w przyszłym roku trafi ona do kolejnych kawiarni w największych amerykańskich miastach.
Aby skorzystać z tej usługi klienci Starbucks będą musieli mieć ze sobą iPhone'a, iPoda w najnowszej wersji Touch bądź komputer z dostępem do iTunes. Podczas przeglądania zasobów internetowego sklepu użytkownik będzie mógł zobaczyć jaka piosenka jest aktualnie grana w kawiarni i za pomocą jednego kliknięcia ją kupić.
Warunki i szczegóły finansowe porozumienia nie zostały ujawnione. Obie strony pracowały nad nim od przeszło dwóch lat.
źródło: MediaPost Publications
Dołącz do dyskusji: iTunes w Starbucks