Jacek Flemming w zespole marketingu Grupy OLX
Jacek Flemming został szefem marketingu serwisów 3-2-1 Sprzedane oraz Otomoto Klik, należących do Grupy OLX.
Jacek Flemming jest odpowiedzialny za działania marketingowe portali 3-2-1 Sprzedane! Oraz Otomoto Klik. W obu przypadkach rola obejmuje koordynację działań digitalowych, kampanijnych, budowę obu marek, kreację oraz UX i content portali. Nadrzędnym celem jest zaproszenie klientów do szybkiej i komfortowej sprzedaży pojazdu dzięki 3-2-1 Sprzedane! oraz bezpiecznego zakupu nowego auta z Cyfrowym Paszportem Pojazdu, dzięki Otomoto Klik.
Przed dołączeniem do Grupy OLX, Jacek Flemming odpowiadał za próbę uruchomienia aplikacji Rain Instant Pay w Polsce, marketing portalu Automarket oraz szereg działań marketingowych w firmach ubezpieczeniowych, m.in. Nationale-Nederlanden czy UNIQA.
Flemming zastępił Tomasza Wierzbickiego, który awansował w strukturach grupy. Raportuje do Alexa Kartsela, CEO 3-2-1 Sprzedane.
Grupa OLX, do której oprócz OLX należą otoMoto i otoDom, zanotowała w październiku spadek liczby odwiedzających z 18,09 do 17,59 mln i zasięgu z 60,94 do 58,94 proc., natomiast przeciętny czas korzystania zwiększył się z godziny, 43 minut i 11 sekund do godziny, 45 minut i 37 sekund.
Dołącz do dyskusji: Jacek Flemming w zespole marketingu Grupy OLX