Grupa OLX przenosi obsługę mediową do Mindshare
Grupa OLX, do której należą takie serwisy ogłoszeniowe, jak OLX, Otodom i Otomoto zakończyła przetarg mediowy, wybierając do współpracy agencję mediową Mindshare, należącą do GroupM/WPP.
Od teraz za planowanie i zakup mediów do kampanii Grupy OLX odpowiada agencja mediowa Mindshare (GroupM/WPP), która została wybrana do współpracy w wyniku konkursu ofert.
Poprzednio zajmował się tym dom mediowy Media Concept, który wygrał przetarg mediowy Grupy OLX w styczniu 2020 roku.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Wcześniej Grupa OLX współpracowała w tym zakresie m.in. z domem mediowym UM (Mediabrands).
Reklamowo firma współpracuje przy kampaniach z takimi agencjami, jak PZL, DDB Warszawa, Madogz.
Dołącz do dyskusji: Grupa OLX przenosi obsługę mediową do Mindshare