Jacek Gadzinowski odchodzi z BrandTube. „Rozbieżność wizji”
Jacek Gadzinowski po zaledwie trzech miesiącach odchodzi z agencji social mediowej BrandTube (należącej do Grupy G7 Media). Zamierza skupić się na własnych projektach w zakresie internetowego wideo.
Do BrandTube Gadzinowski dołączył pod koniec sierpnia br., obejmując funkcję dyrektora strategii (więcej na ten temat).
- W związku z rozbieżnością wizji, podjąłem decyzję o zakończeniu projektów związanych z Brand Tube i skoncentrowaniu się na projektach wideo, które realizuję oraz działaniach budujących świadomość rynku wideo marketingu - informuje teraz.
W przyszłym roku Gadzinowski chce zrealizować kilka projektów w zakresie wideo internetowego, związanych z turystyką, technologiami i sportem. W tym celu nawiązał współpracę z siecią partnerską MCN skupiającą m.in. twórców klipów o podróżach i sportach ekstremalnych.
- Rozwinę też firmę zajmującą się treściami wideo. Wkrótce poznacie więcej szczegółów - zapowiada Jacek Gadzinowski.
Nie wiadomo jeszcze, kto przejmie w BrandTube zwolnioną przez niego funkcję dyrektora strategii. Przypomnijmy, że agencja działa od czerwca br. (przeczytaj o niej więcej).
Dołącz do dyskusji: Jacek Gadzinowski odchodzi z BrandTube. „Rozbieżność wizji”