Papilot.pl i Boska.pl wracają z Evolution Media Net do Goldbach Audience
Serwisy Papilot.pl i Boska.pl (należące do firmy G7 Media) znów będą obsługiwane reklamowo przez sieć Goldbach Audience, po zakończeniu 9-miesięcznej współpracy z Evolution Media Net.
Sieć Goldbach Audience została wyłącznym partnerem G7 Media w zakresie sprzedaży reklam na Papilot.pl i Boska.pl. Umowę podpisano na dwa lata. Oba serwisy oprócz wszystkich tradycyjnych formatów reklamowych oferują marketerom opcje takie jak testowanie produktów, konkursy czy reklama natywna.
Przez ostatnie 9 miesięcy witryny były obsługiwane w zakresie sprzedaży reklam przez Evolution Media Net, po zakończeniu poprzedniej współpracy z Goldbach Audience (więcej na ten temat).
- Wraz z ponownym nawiązaniem współpracy z Goldbach Audience zyskujemy dostęp do najszerszej gamy produktów reklamowych, technologii oraz bogatego portfolio klientów i partnerów - tłumaczy Krzysztof Gagacki, prezes G7 Media.
W lipcu br. Papilot.pl zanotował 623,8 tys. użytkowników i 16,5 mln odsłon, a Boska.pl - 90,5 tys. użytkowników i 1,74 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: Papilot.pl i Boska.pl wracają z Evolution Media Net do Goldbach Audience