Jacek Nawara dyrektorem marketingu Stellantis w Polsce
Jacek Nawara został dyrektorem marketingu w firmie motoryzacyjnej Stellantis Polska (należą do niej takie marki samochodów, jak m.in. Fiat, Alfa Romeo, Peugeot) - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. W firmie pracuje od 21 lat.
Jacek Nawara na stanowisku dyrektora marketingu Stellantis odpowiada za synergię multibrandową wszystkich marek Stellantis (Peugeot, Opel, DS, Fiat, Abarth, Jeep, Alfa Romeo, Citroen). Do jego zadań należy m.in. zwiększenie efektywności komunikacji z wykorzystaniem zoptymalizowanych narzędzi: media mix (ATL), CX, CRM.
Jacek Nawara z firmą Stellantis (wcześniej FCA Fiat Chrysler Autombiles) związany jest od 2000 roku. Dotychczas jako multibrand communication manager odpowiadał za marki Fiat, Alfa Romeo, Jeep, Lancia, LCV).
Wcześniej przez rok był marketing managerem w spółce Prosper.
W latach 19997-2000 był specjalistą ds. reklamy w Nissan Poland. Przedtem pracował jako account executive w agencji reklamowej Amirati Puris Lintas.
Dołącz do dyskusji: Jacek Nawara dyrektorem marketingu Stellantis w Polsce