Jacobs z okazji 125. urodzin z wizerunkową kampanią
Pod hasłem "125 lat doskonałości w filiżance" wystartowała wizerunkowa kampania marki Jacobs (JDE).
Kampania trwa od 8 marca do 30 kwietnia. Obejmuje reklamę internetową w serwisach horyzontalnych m.in. na portalach onet.pl, wp.pl, gazeta.pl oraz na kanałach social media (Facebook, Instagram i YouTube). W ramach działań promocyjnych zaplanowane zostało także wsparcie w punktach sprzedaży.
Istotnym elementem kampanii będzie również ogólnopolska loteria konsumencka, a aby wziąć w niej udział wystarczy kupić dowolne opakowanie kawy Jacobs i zarejestrować paragon lub fakturę na stronie kawajacobs.pl/125lat.
Autorem konceptu kreatywnego jest agencja Saatchi&Saatchi. Media internetowe zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
Dołącz do dyskusji: Jacobs z okazji 125. urodzin z wizerunkową kampanią