Jagoda Prętnicka-Markiewicz odpowiada za komunikację 180heartbeats + Jung v Matt
Jagoda Prętnicka-Markiewicz, ostatnio związana z Brand New Galaxy, objęła stanowisko brand communication director w agencji 180heartbeats + Jung v Matt.
Jagoda Prętnicka-Markiewicz będzie odpowiedzialna za PR agencji oraz wesprze jej klientów w komunikacji opartej o trendy społeczne i kulturowe. Wzbogaci także ofertę 180heartbeats + Jung v Matt o usługi analityczne w tym komunikację opartą na danych.
Prętnicka-Markiewicz przez ostatnie dwa lata pracowała na stanowisku head of communications w holdingu technologiczno-marketingowym Brand New Galaxy.
Wcześniej przez sześć lat odpowiadała za PR w SentiOne (Social media Listening & Conversational AI Platform). Ma kilkunastoletnie doświadczenie w agencjach reklamowych i public relations. Planowała i wdrażała strategie komunikacyjne dla marek takich jak Coca-Cola, Microsoft Xbox czy LG.
Jagoda Prętnicka-Markiewicz przejęła obowiązki Magdaleny Łukasiuk, która z końcem kwietnia rozstała się z agencją.
Dołącz do dyskusji: Jagoda Prętnicka-Markiewicz odpowiada za komunikację 180heartbeats + Jung v Matt