Rankomat radzi, jak nie przepłacić za OC (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa porównywarki ubezpieczeń OC dla kierowców - Rankomat.pl. Przygotowały ją BTW Zbyszko Cieszyński i Wavemaker.
Spot telewizyjny pokazuje zalety reklamowanej porównywarki - dużą liczbę porównywanych ubezpieczycieli, szybkość i wygoda użytkowania.
Kampania ma zwrócić uwagę kierowcom, że ubezpieczenie OC wcale nie musi być drogie. Każdy ubezpieczyciel ma bowiem prawo zaoferować właścicielowi pojazdu inną cenę tej samej polisy.
Spot emitowany jest od 5 listopada, głównie w stacjach tematycznych, m.in. TVN24 Biznes i Świat, TVN Turbo, Polsat News, Polsat Sport, Eurosport, Eleven Sports. Można go również oglądać na YouTube.
Za produkcję reklamy odpowiada BTW Zbyszko Cieszyński. Za zakup mediów odpowiada Wavemaker.
Dołącz do dyskusji: Rankomat radzi, jak nie przepłacić za OC (wideo)