SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jak zmieniają się media w czasach AI i SoME? Jaka będzie rola nowoczesnego wydawcy?

AI, czyli sztuczna inteligencja, to obecnie jedna z najważniejszych technologii, która realnie i masowo może zmienić oblicze mediów. Dostosowanie się do indywidualnych preferencji użytkowników, przewidywanie ich zachowania, automatyzacja procesów redakcyjnych i publikacji treści - to zaledwie kilka obszarów, w których coraz mocniej polegamy na AI.

fot. Voice Choicefot. Voice Choice

Równocześnie cały czas rośnie rola mediów społecznościowych w publikowaniu i szybkim promowaniu treści, także w obszarze video. W pędzie codzienności coraz ważniejsze staje się też zaufanie do źródeł i dostarczanie zweryfikowanych, sprawdzonych treści przez wydawców.

O tym, jakie wyzwania stoją przed branżą mediową, o 30 latach obecności marki na polskim rynku, a także o transformacji biznesu i przyszłości mediów Jarosławowi Kuźniarowi opowiada Maciej Klepacki, Chief Executive Officer w Burda Media Polska.

W najnowszym odcinku podcastu z serii Brandbook odpowiedzi m.in. na pytania:

•    Czy dzisiaj tworzy się jeszcze content dla użytkowników czy już tylko dla algorytmów?

•    Czy technologia AI zastąpi redaktorów i twórców treści?

•    Dlaczego zastosowanie AI rozpocznie wyścig zbrojeń u wszystkich wydawców i co to dokładnie oznacza dla mediów?

•    Czy AI zmieni formułę wyszukiwania i konsumpcji treści w Internecie?

•    Dlaczego wydawcy rozszerzają swoją obecność o obszar eCommerce i dlaczego tak ważna jest obecność na każdym etapie ścieżki zakupowej użytkownika?

•    Dlaczego prasa nie zginie i co dzisiaj media lifestylowe mogą zaoferować markom oraz klientom reklamowym?

Całość audycji dostępna pod linkiem.