„Jaka to melodia?” z Brzozowskim miała o 180 tys. widzów więcej niż z Norbim. 48,23 mln zł z reklam
W sezonie 2019/2020 teleturniej „Jaka to melodia?” z udziałem Rafała Brzozowskiego w roli nowego prowadzącego oglądało średnio 1,67 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej teleturniej zyskał 180 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji cyklu była liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 48,23 mln zł.
Średnia widownia premierowych odcinków teleturnieju „Jaka to melodia?” wyemitowanych w okresie od 7 września 2019 roku do 5 kwietnia 2020 roku wyniosła 1,67 mln osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 14,15 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,69 proc. w grupie 16-49 i 9,36 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów w analizowanym okresie przyciągnął odcinek audycji z 24 listopada ub.r. Śledziło go średnio 2,96 mln osób.
Dla porównania, średnia widownia „Jaka to melodia?” w poprzednim sezonie (tj. od 1 września 2018 roku do 9 czerwca 2019 roku) wyniosła 1,49 mln osób. Przełożyło się to na 13,33 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,82 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 8,84 proc. w grupie 16-59. Teleturniej zyskał 180 tys. widzów.
TVP1 w czasie emisji programu prowadzonego przez Rafała Brzozowskiego była liderem rynku telewizyjnego. Na drugim miejscu uplasował się Polsat, który miała 13,33 proc. udziału. Trzecia była TVP2 (8,39 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” zamyka TVN (8,32 proc).
Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka przegrała z TVN i Polsatem.
Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków „Jaka to melodia?” w sezonie 2019/2020 wyniosły 48,23 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
W tym roku Telewizja Polska zakończyła sezon teleturnieju o około 2 miesiące wcześniej, niż zazwyczaj. Wynika to z powodu wstrzymania prac na planie programu z powodu epidemii koronawirusa.
Norbert „Norbi” Dudziuk prowadził „Jaka to melodia?” przez cały sezon 2018/2019. Od 7 września ub.r. jest gospodarzem emitowanego w TVP2 teleturnieju „Koło fortuny”.
Przez poprzednie 21 lat „Jaką to melodię?” prowadził Robert Janowski.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,68 proc.
Dołącz do dyskusji: „Jaka to melodia?” z Brzozowskim miała o 180 tys. widzów więcej niż z Norbim. 48,23 mln zł z reklam