„Jaka to melodia?” z Brzozowskim ma o 70 tys. widzów więcej niż z Norbim
Jesienią 2019 roku teleturniej „Jaka to melodia?” z udziałem Rafała Brzozowskiego w roli nowego prowadzącego oglądało średnio 1,53 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej teleturniej zyskał 70 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia pierwszych 97 odcinków nowego sezonu teleturnieju „Jaka to melodia?” wyemitowanych w okresie od 7 września do 18 grudnia 2019 roku wyniosła 1,53 mln osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 14,06 proc. wśród wszystkich widzów, 8,63 proc. w grupie 16-49 oraz 9,33 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków obejrzało średnio 2,31 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 542 tys., a w 16-59 - 885 tys.).
Zdecydowanie najwięcej widzów w analizowanym odcinek z 24 listopada (nadany po finale Eurowizji Junior 2019). Śledziło go średnio 2,94 mln osób.
Dla porównania, średnia widownia „Jaka to melodia?” w analogicznym okresie rok wcześniej, tj. od 8 września do 19 grudnia 2018 roku wyniosła 1,46 mln osób. Przełożyło się to na 13,36 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,69 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 8,74 proc. w grupie 16-59. Teleturniej zyskał 70 tys. widzów.
Przez poprzednie 21 lat „Jaką to melodię?” prowadził Robert Janowski.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,73 proc.
Dołącz do dyskusji: „Jaka to melodia?” z Brzozowskim ma o 70 tys. widzów więcej niż z Norbim