Jakub Jacek zmienia nazwę swojej agencji na Moonwise
Działająca od 2019 roku agencja digital marketingu jakubjacek.pro przeszła rebranding, obejmujący zmianę nazwy na Moonwise. To pierwszy krok do oddzielenia wizerunku firmy od jej założyciela - Jakuba Jacka.
Za projekt i wdrożenie nowej strony internetowej odpowiadał Michał Osiński z Pixels on Fire. Logo i identyfikacja wizualna natomiast, jest efektem pracy wewnętrznego zespołu graficznego.
- Dlaczego Moonwise? Długo szukaliśmy nazwy, która z jednej strony nie zamknie naszej działalności wyłącznie na kwestie związane wąsko z kampaniami płatnymi, a z drugiej, będzie wzbudzała w odbiorcach konkretne skojarzenia. Moonwise okazało się strzałem w dziesiątkę - to my, zespół profesjonalistów, który przeprowadzi Twoją firmę przez galaktyki marketingowych możliwości. - mówi Maria Górska, customer success manager Moonwise.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
W tym roku Moonwise planuje między innymi uruchomienie nowych usług, powiększanie zespołu, a także premiery kolejnych materiałów na własnej platformie edukacyjnej.
Agencja działa od 2019 roku, specjalizuje się w digital marketingu. Na swoim koncie ma współpracę z takimi markami jak Elevato Software, Herbatint, czy Bortex Clothing Industry.
Dołącz do dyskusji: Jakub Jacek zmienia nazwę swojej agencji na Moonwise
- Dzien dobry, tu Jakub Jacek z Jarek ...
albo bardziej miedzynarodowo "Johnny"