Jakub Kłoczewiak: z UPC Polska do Allegro
Jakub Kłoczewiak objął funkcję dyrektora ds. relacji z klientem w Allegro. Poprzednio pracował w UPC Polska, a wcześniej m.in. w Orange Polska, Agros Holding i PKO BP.
Jako dyrektor ds. relacji z klientem Kłoczewiak będzie odpowiadał w Allegro za to, żeby kontakty użytkowników i serwisem były jak najsprawniejsze i bezproblemowe.
- Allegro ma ponad 20 milionów zarejestrowanych klientów, którzy kupują milion przedmiotów dziennie. Z perspektywy zespołu obsługi klienta to olbrzymie wyzwanie - uzasadnia Przemysław Budkowski, prezes Allegro. - W internecie mamy do czynienia z prawdziwą wolnością wyboru: od konkurencji dzieli nas jedno kliknięcie, dlatego obsługa klientów ma kluczowe znaczenie dla Allegro - dodaje.
Jakub Kłoczewiak poprzednio przez ponad dwa lata był związany z UPC Polska, pełnił tam funkcję wiceprezesa ds. obsługi klienta. Przedtem pracował w Orange Polska, gdzie jako prezes spółek Contact Center i Orange Customer Service zarządzał obsługą klientów. Był też związany z Agros Holding i PKO BP
Kłoczewiak jest absolwentem kierunku finanse i bankowość w Szkole Głównej Handlowej oraz studiów Executive MBA na College of Business University of Illinois. W 2011 roku uzyskał certyfikat programu COPC CSP Standard Certified Coordinator Training for Customer Service Providers.
Według badania Gemius/PBI w maju br. Allegro.pl zanotowało 15,55 mln realnych użytkowników i 1,43 mld odsłon.
Dołącz do dyskusji: Jakub Kłoczewiak: z UPC Polska do Allegro