Jakub Kowalski dyrektorem marketingu i PR w Gruper.pl
Jakub Kowalski dołączył do firmy Gruper.pl. Jako dyrektor marketingu i PR, będzie odpowiadać za realizację działań promocyjnych, komunikacyjnych oraz marketingowych spółki.
W zakres jego kompetencji będą wchodzić działania na rzecz Grupera, Bonboniera, jak również kolejnych nowych projektów wdrażanych przez spółkę Gruper.
Kowalski przed nawiązaniem współpracy z Gruper.pl od 2011 roku pełnił funkcję koordynatora ds. usług dodanych (VAS coordinator) w firmie GG Network. Do jego zadań należało m.in. planowanie krótko i długoterminowe, prognozy przychodowe, zarządzanie zespołem VAS oraz współpraca z operatorami płatności. W latach 2010 - 2011 zajmował stanowisko product owner’a w firmie GG Network, gdzie był odpowiedzialny m.in. za zarządzanie segmentem gier w komunikatorze Gadu-Gadu i poza nim, pozyskiwaniem nowych tytułów, negocjacjami biznesowymi, analizą rynku i trendów ze szczególnym uwzględnieniem social i casual gaming. W latach 1999 - 2010 zdobywał doświadczenie na stanowiskach redaktora merytorycznego oraz prowadzącego pism grupy Ringier Axel Springer Polska. Pełnił również funkcję redaktora naczelnego segmentu pism o tematyce gier komputerowych wydawnictwa.
Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku zarządzanie i marketing.
Dołącz do dyskusji: Jakub Kowalski dyrektorem marketingu i PR w Gruper.pl