Gruper.pl stawia w internecie na BrainJuice Group
Agencja BrainJuice Group rozpoczęła obsługę serwisu Gruper.pl w zakresie realizowania sprzedażowych kampanii reklamowych w internecie i analityki webowej.
Za kampanie internetowe oraz prace analityczne dla Grupera odpowiada w agencji BrainJuice Group zespół Web Search Factory, a za analitykę webową - zespół House of Numbers. Działania marketingowe dla portalu są prowadzone w wyszukiwarce Google, GDN oraz w serwisach i aplikacjach mobilnych. Pierwsza kampania została zrealizowana 1 sierpnia, a planowane jest rozszerzenie tej współpracy o kolejne obszary.
- Do tej pory działania z obszaru kampanii on-line i analityki z konieczności prowadziliśmy z dwoma dostawcami - K2 i Sales&More - co generowało większe koszty i wymagało większego zaangażowania po naszej stronie. Współpraca z BrainJuice Group pozwoliła nam zminimalizować operacyjne trudności i zwiększyć efektywność działań - opisuje Jakub Kowalski, dyrektor marketingu i PR w Gruperze. - Doświadczenie BrainJuice Group w tym obszarze działań było dla nas kluczowym kryterium wyboru tej agencji - dodaje.
BrainJuice Group zdobyła to zlecenie na podstawie rekomendacji. Firmy nie ujawniają, na jak długo podpisały umowę o współpracy.
Dołącz do dyskusji: Gruper.pl stawia w internecie na BrainJuice Group