Jakub Nowak: z VanLeif do Media Impact Polska
Jakub Nowak zaczął pracę w zespole projektów strategicznych Media Impact Polska, biura sprzedaży reklam Grupy Onet-RAS Polska. Wcześniej pracował w agencjach reklamowych, m.in. VanLeif, IQ Marketing, Neon Shake Advertising i Adwertajzing.
W Media Impact Polska Jakub Nowak zasilił zespół odpowiedzialny za przygotowanie i realizację strategicznych projektów contentowo-technologicznych realizowanych w ekosystemie mediów Grupy Onet-RAS Polska.
- Dołączenie Kuby do naszego zespołu to dla nas ważny moment. Jego doświadczenie w obszarach creative concepting, digital & social media communication, content copy jest dla nas kolejnym etapem rozwoju. Wierzymy, że wzmocnienie kompetencji właśnie w tych obszarach w niedługim czasie dostrzegą i docenią nasi partnerzy biznesowi - komentuje Ewa Schreiber, szefowa zespołu projektów strategicznych w Media Impact Polska.
Przez ostatni rok Jakub Nowak pełnił funkcję creative group head w agencji VanLeif. Wcześniej pracował w agencjach IQ Marketing, Neon Shake Advertising, Adwertajzing, PND Futura, Euro RSCG 4D.
Z branżą reklamową Nowak jest związany od 2007 roku. Realizował projekty z zakresu ATL oraz komunikacji internetowej i zintegrowanej dla takich marek jak Burger King, Tefal, Krups, Hortex, Jacob’s Creek, Whiskas, Lipton, Allianz, Tarczyński, Adamed, Astra Zeneca, Western Union i Wyborowa.
Dołącz do dyskusji: Jakub Nowak: z VanLeif do Media Impact Polska