Jamniki przebrane za hot-dogi w spocie Heinz na Super Bowl 2016 (wideo)
W reklamie Heinz przeznaczonej na finał Super Bowl 2016 psy w roli hot-dogów biegną do swoich właścicieli przebranych za butelki z sosem. - Staraliśmy się znaleźć prosty i zabawny sposób na pokazanie tego, że hot-dogi nie mogą się oprzeć świetnemu smakowi Heinza - tłumaczą twórcy spotu z agencji David.
Koncepcja spotu opiera się na prostej grze słów (hot-dog to w dosłownym tłumaczeniu gorący pies). Na ekranie pojawia się więc stado jamników, z których każdy przebrany jest za parówkę w bułce.
Zmieniające się dynamicznie ujęcia pokazują psy biegnące uparcie w jednym, nieznanym dla widza kierunku. Dopiero po chwili okazuje się, że czworonogi zmierzają w stronę grupy ludzi, którzy z kolei swoim przebraniem przypominają butelki z sosami firmy Heinz. Na koniec psiaki lądują w ramionach swoich właścicieli, a obie strony spotkania nie kryją swojej radości.
- Staraliśmy się znaleźć prosty i zabawny sposób na pokazanie tego, że hot-dogi nie mogą się oprzeć świetnemu smakowi Heinza - wyjaśnia Anselmo Ramos, szef kreatywny agencji David odpowiedzialnej za przygotowanie reklamy. Spot zostanie zaprezentowany podczas Super Bowl 2016 w trzeciej kwarcie meczu.
Heinz nie jest jedyną marką, która pokazała już zwiastun swojej reklamy na tegoroczny finał ligi NFL. Wcześniej zrobiło to już wielu innych reklamodawców.
Dołącz do dyskusji: Jamniki przebrane za hot-dogi w spocie Heinz na Super Bowl 2016 (wideo)