Jan Bratkowski nowym rzecznikiem UNICEF Polska
Do działu marketingu i komunikacji UNICEF Polska dołączył Jan Bratkowski, obejmując funkcję rzecznika.
Bratkowski ma dbać o wizerunek organizacji w mediach oraz reprezentował ją w środkach masowego przekazu. Do jego obowiązków będzie także należało planowanie, proaktywne budowanie i utrzymywanie relacji z dziennikarzami oraz zarządzanie komunikacją w sytuacjach kryzysowych.
- W trudnych i dynamicznych warunkach niezbędne jest profesjonalne, rzeczowe, a przede wszystkim wyważone podejście do kwestii komunikacyjnych. Wierzę, że nowy rzecznik będzie profesjonalnym łącznikiem pomiędzy organizacją a mediami. Dzięki temu będziemy mogli jeszcze skuteczniej komunikować nie tylko naszą misję, ale również kluczowe obszary, którymi zajmuje się organizacja. Nigdy nie pozostajemy obojętni, gdy chodzi o obronę praw dzieci i zabezpieczenie ich życia oraz przyszłości - mówi Paweł Barski, dyrektor marketingu i komunikacji, UNICEF Polska.
Jan Bratkowski ostatnio związany był z agencją Clear Communication Group. Odpowiadał za kompleksowe działania komunikacyjne i wizerunkowe. Prowadził projekty z zakresu public relations, koordynując i zarządzając aktywnościami komunikacyjnymi dla klientów szczególnie z sektora finansowego oraz branży konsultingowej.
Jest absolwentem stosunków międzynarodowych i kulturoznawstwa. Ma wieloletnie doświadczenie jako dziennikarz, redaktor, tłumacz i copywriter. Przez wiele lat był związany m.in. z Polską Agencją Prasową.
Dołącz do dyskusji: Jan Bratkowski nowym rzecznikiem UNICEF Polska