Jarosław Czujak dyrektorem rozwoju sprzedaży 38 Group
Jarosław Czujak zaczął pracę jako dyrektor rozwoju sprzedaży w 38 Group (obejmującej agencje 38Content Communication, Brandtime i Quanta Media). Wcześniej pracował w Deloitte i Grupie TVN.
Czujak będzie odpowiedzialny w 38 Group za kreowanie nowych produktów nadzorowanie prac działu sprzedaży, opracowanie oferty grupy oraz realizację budżetów sprzedażowych poszczególnych spółek należących do tej grupy.
- Jarek miał okazję uczestniczyć w tworzeniu wielu innowacyjnych rozwiązań branded content dla różnych marek, łącząc rozwiązania z obszaru telewizji i internetu. Dzięki tak szeroko rozbudowanym kompetencjom, doskonale uzupełnia zespół 38 Group i idealnie pasuje do wizji rozwoju naszej grupy - podkreśla Katarzyna Życińska, prezes firmy. - Dzięki wieloletniej pracy z największymi graczami rynku mediowego w Polsce i rozwiniętym umiejętnościom strategicznym i analitycznym, Jarek doskonale odnajduje się w opracowaniu projektów, angażujących różne kanały dotarcia, przy jednoczesnym zachowaniu orientacji na efektywność działań komunikacyjnych - zapewnia.
Przez ostatni rok Jarosław Czujak pracował w Deloitte. Odpowiadał tam za dział audytu mediów w Polsce.
Wcześniej przez 11 lat był związany z Grupą TVN, m.in. jako szef zespołu sprzedażowego i zastępca dyrektora działu sprzedaży. Był odpowiedzialny za rozwój sprzedaży specjalnej, produkcję programów, lokowanie produktów oraz eventy.
Dołącz do dyskusji: Jarosław Czujak dyrektorem rozwoju sprzedaży 38 Group