Jarosław Czujak uruchomił nową agencję Dom Kreatywnego Contentu
Jarosław Czujak jest autorem i pomysłodawcą koncepcji nowej agencji - Domu Kreatywnego Contentu, którą do tej pory realizował we współpracy z 38Group, w ramach agencji BrandTime.
Od początku marca Jarosław Czujak i jego - niezależna już od BrandTime - agencja Dom Kreatywnego Contentu działają pod własnym i niezależnym brandem i kontynuują współpracę z dotychczasowymi klientami.
- Dom Kreatywnego Contentu to agencja specjalizująca się w kreacji widocznych kampanii oraz ich kompleksowej realizacji na najwyższym poziomie. Punktem wyjścia jest pomysł i jego atrakcyjność dla odbiorców. Taki model biznesowy, który skupia się na tworzeniu atrakcyjnych formatów, a nie podpinaniu się w już istniejące, to gwarancja wartościowego contentu i dużych zasięgów, a to doceniają zarówno odbiorcy jak i partnerzy– mówi Jarosław Czujak, CEO agencji Dom Kreatywnego Contentu, wcześniej związany przez 11 lat z grupą TVN, gdzie odpowiadał m.in. za sprzedaż i realizację projektów specjalnych.
Dom Kreatywnego Contentu ma na koncie takie projekty, jak: Wszystkiego Słodkiego, Wymarzone Ogrody, 3 sezony Mądrzejemy z Katarzyną Bosacką czy Mądrze Gotujemy z Katarzyną Bosacką.
Do nowej agencji dołączyły również pozostałe osoby z zespołu, które do pory współpracowały z Jarosławem Czujakiem przy realizacji kampanii w ramach Domu Kreatywnego Contetu i zdecydowały się rozstać z agencją BrandTime.
Jarosław Czujak zdobywał doświadczenie w globalnych koncernach takich Deloitte, gdzie prowadził dział audytu mediów w Polsce i CEE. Wcześniej przez 11 lat był związany z Grupą TVN, gdzie odpowiadał za rozwój sprzedaży specjalnej, produkcję programów, lokowanie produktów oraz eventy.
Dołącz do dyskusji: Jarosław Czujak uruchomił nową agencję Dom Kreatywnego Contentu