„Jedz mniej, ale smaczniej!” - Sonia Bohosiewicz reklamuje Roleski (wideo)
Ruszyła kampania marki produktów żywnościowych Roleski pod hasłem „Jedz mniej, ale smaczniej!”. W akcji, przygotowanej przez firmy marketingowe Opus B, Papaya Films, Marketers i Spark Foundry, występuje aktorka Sonia Bohosiewicz.
Kampania podkreśla, że warto eksperymentować, łączyć smaki, cieszyć się odkrywaniem potraw z różnych zakątków świata, które bez trudu można przyrządzić w swojej własnej kuchni. W spocie pokazuje to Sonia Bohosiewicz, jednocześnie prezentowane są różne produkty marki Roleski, m.in. sosy i musztarda.
- Wybór Soni Bohosiewicz był oczywisty. Aktorka sama uwielbia gotować i eksperymentować w kuchni, nie marnując przy tym czasu ani jedzenia. Swoimi przepisami i sposobami na najróżniejsze potrawy dzieli się na vlogu „Leniwa Żona”, pokazując, że można jeść mniej, ale za to smaczniej i ciekawiej wcale nie spędzając całego dnia na gotowaniu - tłumaczy Joanna Schmeltz, creative director w agencji Opus B, która po rozstrzygniętym niedawno przetargu przygotowała strategię i kreację kampanii.
Akcja obejmuje największe stacje telewizyjne, radiowe oraz serwisy internetowe.
Produkcją spotu, pod nadzorem Opus B, zajął się dom produkcyjny Papaya Films, a za działania w internecie odpowiada agencja Marketers. Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry (Publicis Groupe).
Poprzednia duża kampania reklamowa marki Roleski ruszyła pięć lat temu, była oparta na koncepcji „Republika Roleski”.
Sonia Bohosiewicz w ub.r. reklamowała ofertę T-Mobile z internetem światłowodowym i serwisami VoD oraz została ambasadorką marketingową sieci sklepów Aldi, a wcześniej promowała m.in. margarynę Optima DHA.
Dołącz do dyskusji: „Jedz mniej, ale smaczniej!” - Sonia Bohosiewicz reklamuje Roleski (wideo)