SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jerzy Stuhr dziękuje żonie za opiekę w chorobie w kampanii Nutricii Medycznej „List do Opiekuna" (wideo)

Ruszyła trzecia edycja kampanii „Żywienie medyczne - Twoje posiłki w walce z chorobą”, zainicjowanej przez Nutricię Medyczną. W tym roku w inaugurującym akcję spotu występuje m.in. Jerzy Stuhr, który dziękuje żonie Barbarze za wysiłek i trud, jaki wkłada w opiekę nad nim.

Z badań przeprowadzonych na potrzeby kampanii wynika, że 70 proc. osób opiekujących się na stałe ciężko chorymi bliskimi musiało ograniczyć własne życie towarzyskie, co trzecia osoba zmienić tryb pracy lub nauki, a co dziesiąta całkowicie zrezygnować z życia zawodowego. Dlatego tegoroczna kampania firmy Nutricia Medyczna przebiega pod hasłem "List do Opiekuna".

Cykl filmów stanowi wyraz podziękowania od znanych osób, które doświadczyły choroby, dla swoich opiekunów - małżonków, dzieci i bliskich. Bohaterami pierwszego spotu są aktor i wykładowca akademicki, Jerzy Stuhr, Joanna Zielewska i Tomasz Ciepły.

- Cieszę się bardzo, że wziąłem udział w tym nagraniu. Mogłem wreszcie podziękować mojej żonie głośno i publicznie. I to zostanie - dzięki magicznej sztuce filmu będzie na zawsze dla naszych wnuków i ich rówieśników świadectwem poświęcenia, lojalności, miłości - mówi Jerzy Stuhr, który doświadczył choroby nowotworowej.

„List do Opiekuna” skłania również do refleksji nad codziennymi problemami opiekunów i inspiruje społeczeństwo do docenienia i podziękowania im za ich wsparcie i opiekę w czasie walki z chorobą. W akcji można wziąć udział poprzez napisanie symbolicznego listu z podziękowaniem dla opiekunów za wysiłek. Część nadesłanych listów stanie się elementem wystawy zaplanowanej na wrzesień 2018 roku.  

Kampanię wspiera kilkanaście największych organizacji pacjenckich i towarzystw naukowych. Za komunikację akcji odpowiada MSLGroup.

Dołącz do dyskusji: Jerzy Stuhr dziękuje żonie za opiekę w chorobie w kampanii Nutricii Medycznej „List do Opiekuna" (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
er
Trzeba być celebrytą, żeby mieć możliwość takich podziękowań na całą Polskę. Szary człowieczek to dla takich akcji zwykły śmieć.
odpowiedź
User
KRK
Wsystko na sprzedaż. Załosna komercja na współczuciu.
odpowiedź
User
Pffff
Poziom reklamy rajstop Adrian z hasłem "Śpieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą"...
odpowiedź