"Jestem geniuszem" - Jacek Braciak jako Napoleon w nowej kampanii Carrefour (wideo)
W telewizji, radiu, internecie, w kanale mobile i punktach sprzedaży ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej z Jackiem Braciakiem jako Napoleonem, promująca piwa w ofercie sklepów Carrefour. Akcję przygotowały firmy Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, Dobro, Platige Image i Arena Media.
W nowej reklamie Jacek Braciak w roli Napoleona osobiście komenderuje pracownikami, którzy układają butelki na regałach. Film zapowiada nową strategię jeśli chodzi o piwo w sklepach Carrefour, według której im więcej jego rodzajów, tym lepiej.
Spot emitowany jest z czterema różnymi zakończeniami produktowymi.
Aktywności w ramach kompleksowej kampanii 360 obejmują telewizję, radio, carrefour.pl, iMedia, aplikację mobilną Mój Carrefour oraz social media marki. Dodatkowe aktywności związane z promocją są przewidziane na Facebooku i w punktach sprzedaży. Elementem uzupełniającym akcji są również działania kontynuowane na stronie biuronapoleona.pl, a także w social mediach marki Carrefour, w gazetkach i radiu.
Za stworzenie strategii i konceptu kreatywnego oraz realizację kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi Interactive Solutions. Spot wyreżyserował Sebastian Pańczyk, produkcją zajął się dom produkcyjny Dobro, a postprodukcją - studio Platige Image. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Arena Media..
Zespół Saatchi & Saatchi Interactive Solutions:
Client Service: Magdalena Karaś, Client Service Director
Kreacja: Michał Desowski, Deputy Creative Director, Rafał Nagiecki, Design Department Executive Director
Produkcja: Maria Gołosz, TV Producer
Reżyseria: Sebastian Pańczyk
Dom produkcyjny: Dobro
Studio postprodukcyjne: Platige Image
Zakup mediów: Arena Media.
Dołącz do dyskusji: "Jestem geniuszem" - Jacek Braciak jako Napoleon w nowej kampanii Carrefour (wideo)