SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jet Line wprowadza wakacyjną ofertę reklamową

Jet Line wprowadza wakacyjną ofertę reklamową opartą na nośnikachmobilnych. Firma umożliwia również krótsze ekspozycje przekazów napowierzchniach typu motorway.

Letnia oferta "Reklama lubi wakacje", którą wprowadza właśnieJet Line, jest przeznaczona dla kampanii realizowanych nad morzempodczas wakacji. Firma proponuje prowadzenie akcji reklamowych zwykorzystywaniem swoich trzech nośników mobilnych: airboardów,mobijetów i jetbike'ów, które mogą być powierzchniami samodzielnymialbo uzupełnieniem outdoorowych działań stacjonarnych.

Jednocześnie Jet Line wprowadza dwutygodniowe ekspozycje natablicach typu motorway 12 x 4m, na których kampanie trwały do tejpory co najmniej miesiąc. - Nasi klienci pytali o taką możliwość,ponieważ zwiększa ona efektywność reklamy, natomiast angażujeniższe koszty - uzasadnia Michał Ciundziewicki, prezes zarządufirmy.

Dołącz do dyskusji: Jet Line wprowadza wakacyjną ofertę reklamową

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl