Joanna Czekaj i Adrian Kawecki wybrani do zarządu SAR
Joanna Czekaj, managing director SalesTube (Group One) oraz Adrian Kawecki, CEO Mindshare, zostali wybrani do zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Zastąpią Małgorzatę Węgierek (CEO Havas Media Group Poland), Szymona Walkiewicza (partner i business development director w Grupie Walk) oraz Michała Wroneckiego (partner, client service director Brasil).
Nowych członków zarządu SAR wyłoniono podczas Walnego Zgromadzenia 26 czerwca w Warszawie. Na zebraniu członkowie zarządu zaprezentowali strategiczne projekty, etapy ich realizacji oraz poinformowali o kluczowych zmianach w aktywności Stowarzyszenia.
W najbliższych miesiącach SAR skupi się na rozwoju nowych projektów, między innymi: Innovation Camp, czyli pierwszej szkoły innowacyjnego biznesu (start na jesieni br.), MBS - autorskiego programu edukacyjnego dla managerów czy Klubu Ad/Tech.
SAR w dalszym ciągu będzie promował dobre praktyki i angażował się w edukację o standardach przetargowych poprzez publikację kolejnych rozdziałów Białej Księgi oraz Dialog Branżowy.
15 nowych członków SAR
SAR przyjęło na posiedzeniu 15 nowych agencji: Abstra, Actum Lab, CORD Warsaw, E – Content, Fantasy EXPO, Gameset , Grandes Kochonos, Heart&Brain, LoveBrands Relations, Loyalty Point, Super Super, The&Partnership Limited, Global Shopper Marketing, Platige Image, Panowie Programiści.
Dołącz do dyskusji: Joanna Czekaj i Adrian Kawecki wybrani do zarządu SAR