Joanna Pawluk na czele client leadership w Mindshare
Joanna Pawluk awansowała w domu mediowym Mindshare Polska na stanowisko dyrektora w pionie client leadership. Nowy zakres obowiązków łączy z koordynowaniem wszystkich agencji realizujących działania reklamowe dla marki Ford w Polsce.
Obecnie w zakres obowiązków Joanny Pawluk wchodzi realizacja działań reklamowych oraz przygotowanie i implementacja strategii kampanii. Oprócz tego zajmuje się doradztwem strategicznym oraz bieżącym nadzorem nad realizacją projektów mediowych. Jednocześnie kieruje pracami wszystkich podmiotów reklamowych współpracujących z marką Ford na polskim rynku, raportując bezpośrednio do dyrektora regionu CEE.
Pawluk jest związana z Mindshare od 2011 roku. Wcześniej pracowała w Zenith Optimedia Group na stanowisku senior media plannera.
Jest absolwentką filozofii na Uniwersytecie Wrocławskim, a także marketingu międzynarodowego na Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu.
Dołącz do dyskusji: Joanna Pawluk na czele client leadership w Mindshare