Jogurciki Malucha - nowy projekt OS3 dla marki BoboVita
Agencja OS3 przygotowała serwis konkursowy dla marki BoboVita - Jogurciki Malucha.
W ramach projektu agencja odpowiada za stworzenie mechanizmu konkursowego, prace graficzne oraz kreacje do kampanii. Głównym założeniem konkursu jest przekazanie mamom informacji dotyczących zawartości produktów BoboVita w angażujący je sposób, czyli poprzez wirtualną grę.
Aby wziąć udział w konkursie, należy zagrać w grę "Pierwszy krok z BoboVita" dostępną na stronie http://www.bobovita.pl/jogurty/zagraj. Gracz, przechodząc przez planszę, zbiera bonusowe jogurciki oraz odpowiada na pytania. Treść pytań nawiązuje do zdrowia dziecka, zdrowego żywienia malucha, co jest powiązane z informacjami produktowymi. Edukacyjny charakter gry odzwierciedla również sposób wyłaniania laureatek: ocenione zostaną odpowiedzi na ostatnie pytanie konkursowe. Konkurs potrwa do 20 lipca 2011 r.
Uruchomienie konkursu będzie wsparte kampanią medialną prowadzoną przez dom mediowy klienta.
Dołącz do dyskusji: Jogurciki Malucha - nowy projekt OS3 dla marki BoboVita