Jolanta Kwaśniewska i Robert Korzeniowski w kampanii „Avon kontra przemoc”
Avon we współpracy z fundacją Feminoteka rozpoczyna kolejną edycję kampanii przeciwko przemocy. W akcję zaangażowali się Jolanta Kwaśniewska, Robert Korzeniowski, Katarzyna Zielińska i Andrzej Krzywy.
Rozpoczynana właśnie przez Avon Cosmetics Polska „Wielka kampania o godność” ma na celu przeciwdziałanie przemocy – przede wszystkim skierowanej wobec kobiet. W ramach akcji firma wprowadziła do sprzedaży bransoletkę, naszyjnik i pierścionek „Stop Przemocy”, z których sprzedaży cały zysk zostanie przekazany na potrzeby tej kampanii. Każdy z tych produktów jest opatrzony znakiem nieskończoności, symbolizującym sprzeciw wobec przemocy.
Przy realizacji kampanii firma współpracuje z fundacją Feminoteka, która organizuje debaty na temat przemocy w rodzinie, warsztaty samoobrony i asertywności dla kobiet WenDo oraz szkolenia dla służb zajmujących się przemocą. Ponadto organizacja przygotowuje publikacje na temat przemocy w rodzinie oraz przeprowadzi warsztaty z zakresu profilaktyki przemocy dla dziewcząt i chłopców.
W akcję zaangażowali się prezydentowa Jolanta Kwaśniewska, aktorka i prezenterka Katarzyna Zielińska, wokalista zespołu De Mono Andrzej Krzywy oraz mistrz olimpijski w chodzie Robert Korzeniowski. Ich wizerunek został wykorzystany w katalogu Avon, który co trzy tygodnie jest wysyłany do kilku milionów Polek, oraz na stronie internetowej wielkakampaniaogodnosc.pl. Ponadto będą brać udział w działaniach public relations wspierających kampanię.
Pierwsza akcja Avon Cosmetics Polska przeciwko przemocy rozpoczęła się rok temu, a jej twarzą była Małgorzata Domagalik (więcej na ten temat). Obsługą PR obecnie startującej kampanii zajmuje się agencja magnifiCo.
Dołącz do dyskusji: Jolanta Kwaśniewska i Robert Korzeniowski w kampanii „Avon kontra przemoc”