Jowita Buchman szefową programową Stopklatka TV, a Paweł Zająkała szefem Kino Polska
Dyrektor programową kanału Stopklatka TV została Jowita Buchman, na stanowisko dyrektora programowego kanału Kino Polska awansował Paweł Zająkała, a kanału Kino Polska Muzyka - Marzena Mikłaszewicz.
Jowita Buchman, nowa dyrektor programowa kanału naziemnego Stopklatka TV, dotychczas była dyrektor programową kanału Kino Polska.
Funkcję tę pełniła od marca 2017 roku do końca września br. W Kino Polska TV SA pracuje od września 2010 roku.
Paweł Zająkała dyrektorem programowym Kino Polska
Buchman na stanowisku dyrektora programowego Kino Polska zastąpił Paweł Zająkała. Od 2017 roku był on redaktorem naczelnym kanału, a w latach 2014-2017 - zastępcą dyrektora programowego. W Kino Polska TV pracuje od 2006 roku.
Z kolei Hanna Baka, która od lutego br. była dyrektorem programowym Stopklatki TV, rozstała się z firmą. Menadżerka m. in. wcześniej zarządzała takimi kanałami, jak: Metro, Fokus TV czy Ale Kino+.
Marzena Mikłaszewicz dyrektor programowa Kino Polska Muzyka
Marzena Mikłaszewicz, nowa dyrektor programowa Kino Polska Muzyka, wcześniej była kierownikiem anteny kanału. Funkcję tę pełniła od października 2011 roku. Mikłaszewicz na nowym stanowisku zastąpiła Rafała Freyera (pozostaje on jednak dyrektorem programowym Zoom TV).
Z kolei Magdalena Błasiak-Bielińska awansowała na stanowisko dyrektora ds. zakupów w Kino Polska TV, która wcześniej była dyrektorem ds. zakupów programowych w Stopklatka SA. Dotychczas dyrektorem ds. zakupów w Kino Polska TV była Dorota Zwierzchowska, która właśnie objęła nowo utworzone stanowisko content strategy u tego nadawcy.
Tym samym Błasiak-Bielińska odpowiada za zakupy programowe dla wszystkich kanałów nadawcy, m.in. Kino Polska, Zoom TV, Stopklatka TV i kanałów FilmBox. Z kolei Zwierzchowska w nowej roli zajmuje się zarządzaniem budżetami zakupowymi dla wszystkich kanałów, audytem i kontrolą wewnętrznych procesów zakupowych, zakupami, obsługą i strategią Mediabox, obsługą Cyfrowego Repozytorium Filmowego oraz licencjami OFCOM. Dodatkowo służy wsparciem przy nowych projektach oraz koordynuje działania pomiędzy działami: programowym, licencji i księgowości.
- Nowa struktura organizacyjna, którą układamy po tegorocznych przejęciach, powinna przyczynić się do jeszcze bardziej dynamicznego rozwoju naszej spółki - komentuje Bogusław Kisielewski, prezes zarządu Kino Polska TV.
Kino Polska TV większościowym akcjonariuszem Stopklatki od czerwca br.
W czerwcu br. Kino Polska TV za 32,2 mln zł kupiło od Agory 41,14 proc. akcji Stopklatki. Cena jednego waloru również wyniosła 7 zł. Wcześniej Kino Polska TV miała już 41,5 proc. akcji tej spółki.
W pierwszej połowie br. Stopklatka zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 4 proc. do 12,96 mln zł oraz 1,7 mln zł straty netto (wobec 1,03 mln zł straty rok wcześniej). Według danych Nielsen Audience Measurement we wrześniu br. średnia oglądalność minutowa kanału Stopklatka (nadawanego m.in. w naziemnej telewizji cyfrowej) wynosiła 59 535 widzów, a udział stacji w rynku oglądalności - 1 proc. (wobec 0,9 proc. rok wcześniej).
W piątek na koniec sesji giełdowej za akcję Stopklatki płacono 7,1 zł, co dawało kapitalizację spółki wynoszącą 79,31 mln zł.
Kino Polska TV zainwestowała też w br. w akcje nadawcy innej stacji z naziemnej telewizji cyfrowej - Zoom TV. W styczniu za 10 mln zł kupiło 30 proc. jego akcji, stając się jedynym właścicielem firmy.
W pierwszym półroczu br. grupa kapitałowa Kino Polska TV osiągnęła wzrost przychodów ze sprzedaży o 9 proc. w skali roku do 64,4 mln zł. Zysk netto firmy zwiększył się w skali roku z 6,23 do 35,53 mln zł, do czego przyczyniło się głównie podwyższenie o 26,91 mln zł wyceny posiadanego dotychczas udziału Stopklatki.
Dołącz do dyskusji: Jowita Buchman szefową programową Stopklatka TV, a Paweł Zająkała szefem Kino Polska
.......... ❥❥❥ ❥❥ ❥❥❥ www.CashPay40.Com
.......... ❥❥❥ ❥❥ ❥❥❥ www.CashPay40.Com