JUPIK Aqua już na rynku
Wystartowała kampania reklamowa, wspierająca wprowadzenie na rynek nowej wody smakowej Jupik Aqua. Została ona przygotowana przez agencję PND Futura i będzie obecna w TV, prasie oraz internecie.
Kampania jest elementem działań promocyjnych dla nowej wody wprowadzonej na rynek w kwietniu 2008. Produkt jest skierowany do dzieci między 7 a 12 rokiem życia. W kreacji, obejmującej reklamę telewizyjną, prasową i internetową, wykorzystano postacie ze świata Jupika.
Pierwsze reklamy pojawily się w prasie handlowej już w kwietniu. Na maj i czerwiec zaplanowano intensywną obecność w TV i internecie. Na potrzeby kampanii PND Futura przygotowała trzydziestosekundowe i pietnastosekundowe spoty telewizyjne.
Kampania telewizyjna potrwa do czerwca i będzie emitowana w kanałach ogólnopolskich przy programach dziecięcych i rodzinnych oraz w stacjach tematycznych dla dzieci. Od końca maja do połowy czerwca przewidziana jest silna kampania internetowa pokazująca piętnastosekundowy spot, wyświetlana na stronach internetowych, przeznaczonych dla dzieci. W lipcu przewidziana jest reklama nowego produktu w Kaczorze Donaldzie wraz z dodatkiem piłki plażowej z wzorem Jupik Aqua.
Informacje o kampanii reklamowej
Hasło kampanii: JUPIK Aqua
Rozpoczęcie: kwiecień (prasa), 12 maja (TV)
Zakończenie: 22 czerwca (TV)
Typ medium: TV, prasa, internet
Grupa docelowa: rodzice
Dom mediowy: Mind Share Polska
Dom produkcyjny: PND Futura / Virtual Magic
Manager projektu: Patrycja Giurko, Kofola Holding
Art director: Artur Szygulski
Copywriter: Marcin Hamkało
Account: Michał Pawlaczek
Agencja reklamowa: PND Futura
Scenariusz: Marcin Hamkało
Reżyseria: Daniel Zduńczyk
Montaż: Daniel Zduńczyk
Muzyka: Piotr Dziubek.
Dołącz do dyskusji: JUPIK Aqua już na rynku