SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

JUPIK Aqua już na rynku

Wystartowała kampania reklamowa, wspierająca wprowadzenie na rynek nowej wody smakowej Jupik Aqua. Została ona przygotowana przez agencję PND Futura i będzie obecna w TV, prasie oraz internecie.

Kampania jest elementem działań promocyjnych dla nowej wody wprowadzonej na rynek w kwietniu 2008. Produkt jest skierowany do dzieci między 7 a 12 rokiem życia. W kreacji, obejmującej reklamę telewizyjną, prasową i internetową, wykorzystano postacie ze świata Jupika.

Pierwsze reklamy pojawily się w prasie handlowej już w kwietniu. Na maj i czerwiec zaplanowano intensywną obecność w TV i internecie. Na potrzeby kampanii PND Futura przygotowała trzydziestosekundowe i pietnastosekundowe spoty telewizyjne.

jupik

Kampania telewizyjna potrwa do czerwca i będzie emitowana w kanałach ogólnopolskich przy programach dziecięcych i rodzinnych oraz w stacjach tematycznych dla dzieci. Od końca maja do połowy czerwca przewidziana jest silna kampania internetowa pokazująca piętnastosekundowy spot, wyświetlana na stronach internetowych, przeznaczonych dla dzieci. W lipcu przewidziana jest reklama nowego produktu w Kaczorze Donaldzie wraz z dodatkiem piłki plażowej z wzorem Jupik Aqua.

Informacje o kampanii reklamowej
Hasło kampanii: JUPIK Aqua
Rozpoczęcie: kwiecień (prasa), 12 maja (TV)
Zakończenie: 22 czerwca (TV)
Typ medium: TV, prasa, internet
Grupa docelowa: rodzice
Dom mediowy: Mind Share Polska
Dom produkcyjny: PND Futura / Virtual Magic
Manager projektu: Patrycja Giurko, Kofola Holding
Art director: Artur Szygulski
Copywriter: Marcin Hamkało
Account: Michał Pawlaczek
Agencja reklamowa: PND Futura
Scenariusz: Marcin Hamkało
Reżyseria: Daniel Zduńczyk
Montaż: Daniel Zduńczyk
Muzyka: Piotr Dziubek.

zobacz spot

Dołącz do dyskusji: JUPIK Aqua już na rynku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl