„Kadra 2032” Nestlé reklamowana w prasie, radiu i internecie
Rozpoczęła się kampania reklamowa promocji „Kadra 2032” obejmującej produkty żywnościowe Nestlé dla niemowląt i małych dzieci. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencja Kropka Bordo i dom mediowy MEC.
Prowadzona od początku kwietnia promocja „Kadra 2032” obejmuje wszystkie skierowane dla niemowląt i małych dzieci produkty marek Nan Pro, Gerber, Nestlé i Bobo Frut. W ramach akcji należy je kupić za minimum 25 zł i zgłosić to SMS-owo lub w internecie. W ten sposób zyskuje się szansę na wygranie dresów, koszulek i 20 tys. zł (zobacz szczegóły tej promocji).
Obecnie ruszyły działania reklamujące promocję „Kadra 2032”. Obejmują one prasę (magazyny parentingowe i kobiece, m.in. „Mamo, to ja”, „Mam dziecko”, „Viva!”, „Olivia”), radio (RMF FM i RMF Maxxx), internet (serwisy parentingowe, np. edziecko.pl) oraz punkty sprzedaży. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Kropka Bordo (która odpowiada też za przygotowanie i obsługę samej loterii „Kadra 2032”), natomiast planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MEC. Promocja i wspierająca ją kampania reklamowa potrwają do 18 czerwca.
Dołącz do dyskusji: „Kadra 2032” Nestlé reklamowana w prasie, radiu i internecie