Kamikaze wygrała przetarg na obsługę marki Vitaflo
Agencja Kamikaze wygrała przetarg Nestlé Polska na obsługę marki Vitaflo w digitalu. Zadaniem agencji jest m.in. stworzenie i wdrożenie nowej strategii komunikacji tego brandu.
Kamikaze rozpoczyna obsługę brandu Vitaflo, po wygranym przetargu (jego szczegółów nie ujawniono), zorganizowanym przez Nestlé Polska. Umowa pomiędzy firmami została podpisana bezterminowo.
Zakres współpracy obejmuje stworzenie i wdrożenie nowej strategii komunikacji marki Vitaflo w digitalu oraz wypracowanie nowej linii wizualnej wraz z logotypem.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Agencja Kamikaze w ramach działań prowadzi kanały social media: facebook oraz instagram, jak również przeprowadza tam działania dodatkowe jak konkursy, aktywacje.
Kamikaze zajmie się też kampaniami sezonowymi, sesjami foto/video oraz odświeżeniem strony www wraz z nowym contentem.
Dołącz do dyskusji: Kamikaze wygrała przetarg na obsługę marki Vitaflo