Kamikaze wdraża nową komunikację wizualną dla Miss Sporty w Europie Środkowo-Wschodniej
Agencja Kamikaze realizuje nową komunikację wizualną dla marki kosmetyków Miss Sporty, należącej do koncernu Coty. Kampania obejmuje digital i materiały POS w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, w tym w Polsce.
Działania, prowadzone w ramach kampanii, obejmują nie tylko nowe materiały wizualne, ale także zmianę języka komunikacji. Głównym ich celem jest zmiana pozycji brandu Miss Sporty w świadomości odbiorców.
- Miss Sporty była do niedawna marką przeznaczoną głównie dla najmłodszych konsumentek kategorii beauty, w wieku poniżej 21 lat. Nowa strategia zakłada rozszerzenie grupy docelowej, co pociąga za sobą zmianę tone of voice marki - kim jest i jak ma komunikować się ze swoimi odbiorcami. Zdecydowaliśmy się na współpracę przy tworzeniu nowych key visuali i globalnych materiałów wizualnych z Kamikaze, ponieważ to właśnie ich koncept strategiczno-kreatywny najbardziej odpowiadał naszym oczekiwaniom – mówi Dagmara Janiak, junior brand manager CEE Miss Sporty & Sally Hansen.
W lutym bieżącego roku, przeprowadzona została pierwsza fala działań, w tym przygotowanie sesji zdjęciowej we współpracy z fotograf Agatą Dąbrowską, której efektem był Key Visual, materiały POS i materiały digital wykorzystane w social mediach marki w krajach Europy Środkowo-Wschodniej.
Aktualnie w drogeriach Rossmann, wybranych supermarketach oraz w kanałach social media marki Miss Sporty, można zobaczyć drugą odsłonę komunikacji wizualnej, wdrożonej na początku roku. Tym razem sesja zdjęciowa zrealizowana została we współpracy z fotograf Izabelą Grzybowską. Ponadto, w najbliższych miesiącach planowany jest start trzeciej edycji komunikacji marki, nad którą obecnie pracuje agencja.
Kamikaze współpracuje z marką Miss Sporty od 2017 roku, odpowiadając za jej działania w social media. Obecnie koordynuje również cały proces wprowadzenia nowej komunikacji wizualnej marki - od zaplanowania strategii, poprzez przygotowanie kreacji i koncepcji działań, na realizacji kończąc.
Dołącz do dyskusji: Kamikaze wdraża nową komunikację wizualną dla Miss Sporty w Europie Środkowo-Wschodniej