Kamikaze zajmie się obsługą reklamową wybranych musztard Kamis
Agencja Kamikaze wygrała zorganizowany przez McCormick Polska przetarg na kampanię reklamową czterech musztard marki Kamis. Działania potrwają miesiąc.
Rozstrzygnięty przetarg (liczby i nazw jego uczestników firma nie podaje) dotyczył obsługi budżetu kreatywnego wizerunkowej akcji czterech musztard marki Kamis z portfolio McCormick Polska: Sarepskiej, Delikatesowej, Chrzanowej oraz Rosyjskiej.
Kampania ma charakter wizerunkowy a jej celem jest zainspirowanie konsumentów do wypróbowania przepisów z użyciem musztard Kamis.
Agencja Kamikaze odpowiedzialna jest za przygotowanie idei kreatywnej oraz key visuala kampanii, jak również kreację materiałów do social mediów.
Obsługą reklamową przypraw Kamis w ub.r. zajmowała się agencja Opus B.
Dołącz do dyskusji: Kamikaze zajmie się obsługą reklamową wybranych musztard Kamis