Kamil Bednarek muzycznie reklamuje Formułę Mix Elastyczną i zasięg 4 sieci w Play (wideo)
W nowej kampanii reklamowej sieci telekomunikacyjnej Play z udziałem piosenkarza Kamila Bednarka reklamowane są Formuła Mix Elastyczna i duży zasięg tej sieci. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Grandes Kochonos, Artegence, Isobar Polska, Plej i MediaCom Warszawa.
W spocie Kamil Bednarek śpiewa piosenkę wyliczającą zalety Formuły Mix Elastycznej oferowanej przez Play: przede wszystkim swobodę w korzystaniu z usług (obowiązkowe jest doładowanie minimalną kwotą raz w miesiącu) oraz dostępne za złotówkę smartfony Lumia 640 LTE i Lumia 535. W innych reklamach piosenkarz promuje szeroki zasięg Play jako „zasięg 4 sieci” w ramach roamingu krajowego z trzema innymi głównymi telekomami (niedawno reklamowała to drużyna skoczków narciarskich na czele z Kamilem Stochem).
Kamil Bednarek występuje w kampaniach reklamowych ofert mix w Play od ponad dwóch lat. Natomiast w ostatniej akcji marketingowej telekomu, w ramach serii reklam ze znanymi osobami, pojawił się koszykarz Marcin Gortat.
Nowa kampania obejmuje telewizję, internet, outdoor, radio i salony sprzedaży.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Kreacją reklam zajęły się agencje Grandes Kochonos (media ATL-owe), Plej (BTL) i Artegence (internet). Za aktywności w social media odpowiada agencja Isobar Polska, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.
Na koniec czerwca br. Play miał 13,03 mln klientów, a w drugim kwartale zanotował 1,29 mld zł wpływów operacyjnych.
Dołącz do dyskusji: Kamil Bednarek muzycznie reklamuje Formułę Mix Elastyczną i zasięg 4 sieci w Play (wideo)