Polska zacznie rozmawiać o edukacji seksualnej dzięki kampanii #sexedpl
Po koniec października rusza sexedpl - kampania społeczna poświęcona edukacji seksualnej, której pomysłodawczynią jest modelka Anja Rubik. Za realizację akcji odpowiada agencja Warsaw Creatives.
Celem akcji #sexedpl jest przekazanie rzetelnej wiedzy na temat seksualnej sfery życia człowieka. W ramach działań przygotowano cykl 15 filmów na temat różnych jego aspektów - masturbacji, homoseksualizmu, antykoncepcji, czy inicjacji seksualnej. Materiały powstały we współpracy z grupą Dziewuchy Dziewuchom. Kampania rusza oficjalnie 28 października i potrwa kilka tygodni.
W klipie zapowiadającym akcję pojawia wiele znanych publicznie osób - Anja Rubik, Maffashion, Monika Brodka, Małgorzata Szumowska, Roma Gąsiorowska, Robert Biedroń, Sebastian Fabjański czy Maciej Stuhr. Każda z nich wystąpi w jednym klipie, który złoży się na cykl. Wszyscy ambasadorzy uczestniczą w kampanii pro bono.
W pierwszej odsłonie wystąpił aktor Maciej Stuhr.
Filmy będzie można oglądać m.in. w internecie.
Za produkcję kampanii odpowiada agencja Warsaw Creatives. Za postprodukcję filmów odpowiada Coloroffon. Agencje pracują pro bono.
Dołącz do dyskusji: Polska zacznie rozmawiać o edukacji seksualnej dzięki kampanii #sexedpl
Więcej edukacji seksualnej przełoży się na mniejszą liczbę nieplanowanych ciąż oraz aborcji.
Akcja potrzebna ponieważ wiedzy nie przekazują młodym ludziom rodzice ani szkoła.