Na polskim rynku pojawi się kanał Dizi z tureckimi serialami. "Turcja jest dziś serialowym imperium"
Grupa Kino Polska z początkiem kwietnia uruchomi w Polsce kolejny kanał - Dizi, który będzie emitował tureckie seriale. Dostępny będzie w sieci Vectra i Multimedia Polska. Docelowo ma być również dostępny za pośrednictwem innych operatorów telewizyjnych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Kanał Dizi będzie propozycją skierowaną do miłośników tureckich seriali w Polsce, w ramówce znajdą się produkcje obyczajowe, romantyczne i kryminały. Nazwa kanału pochodzi od tureckiego słowa „Dizi”, który oznacza bardzo popularny w Turcji gatunek wysokobudżetowych seriali, których akcja toczy się zwykle w Stambule lub regionie Anatolii.
Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV SA przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl, że Dizi to "odpowiedź Grupy na fenomen tureckich produkcji w Polsce".
- Kanał będzie emitował tylko starannie wyselekcjonowane tytuły, które cieszą się dużą popularnością wśród widzów na całym świecie i szturmem zdobywają nowe rynki. Turcja jest dziś serialowym imperium, a my - z uwagi na rodowód naszego większościowego akcjonariusza SPI International mamy dostęp do najlepszego tureckiego contentu. Zamierzamy to wykorzystać w budowaniu rynkowej pozycji kanału Dizi w Polsce - komentuje prezes Kino Polska.
Kanał w ofercie Vectry i Multimedia Polska
Z początkiem kwietnia nowy kanał pojawi się w ofercie Vectry, w pakiecie Złotym oraz pakiecie MaxBox w ofercie Multimedia Polska. - Uważnie analizujemy upodobania naszych klientów, aby jak najlepiej dopasować ofertę do ich potrzeb i upodobań. Wiemy jak ogromną popularnością w Polsce cieszą się tureckie seriale. Fenomen tych produkcji nie mógł umknąć naszej uwadze. Cieszymy się, że już 1 kwietnia br. jako pierwsi zaoferujemy klientom dostęp do kanału Dizi i jego bogatej kolekcji tureckich hitów – komentuje Małgorzata Wojtaszko, kierownik ds. współpracy z dostawcami contentu w Grupie Vectra.
Natomiast Jacek Koskowski, general director sales & distribution Poland w Kino Polska zaznacza, że obecność Dizi w obu sieciach to dopiero pierwszy krok w budowie dystrybucji kanału w Polsce. - Rozmawiamy również z innymi operatorami, bo zależy nam na tym, by kanał dotarł do jak największej liczby gospodarstw domowych w kraju – stwierdza.
Emisja reklam od maja
Kanał będzie nadawany 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu w jakości HD. Powstał na bazie osobnego sygnału, został sprofilowany pod preferencje polskich widzów wraz ze ścieżką dźwiękową z polskim lektorem. Do tej pory był on obecny w kilkudziesięciu krajach świata, dociera do ok. 20 mln gospodarstw domowych na świecie. Reklamy będą emitowane od maja.
Początkowo w ramówce kanału znajdą się takie serialowe hity z Turcji, jak „Mamy i matki” (oryg. „Analar ve Anneler”), „Imperium miłości” („Kurt Seyit ve Şura”), „W imię sprawiedliwości” („Karadayi”), „20 minut” („20 Dakika”), „Miłość i brudne pieniądze” („Kara Para Aşk”), „Ezel” („Ezel”) oraz „Dziewczyna w czerwonej chuście” („Al Yazmalim”).
Grupa Kino Polska TV w swoim portfolio posiada takie kanały telewizyjne jak: Stopklatka, Zoom TV, Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Kino TV, Gametoon i kanały marki FilmBox.
Dołącz do dyskusji: Na polskim rynku pojawi się kanał Dizi z tureckimi serialami. "Turcja jest dziś serialowym imperium"
2 godziny jeden odcinek i cały czas jedna i ta sama powtarzana nuda. Jak to można oglądać? Gorsze i nudniejsze niż meksykańskie.