Program piłkarski wrócił z Kanału Sportowego do Weszło
Magazyn piłkarski „Weszłopolscy”, w ostatnich latach nadawany w Kanale Sportowym, ponownie można oglądać na kanale youtube’owym Weszło. Niedawno z Kanałem Sportowym rozstał się Krzysztof Stanowski, szef i właściciel grupy Weszło.
W „Weszłopolskich” dziennikarze portalu Weszło - prowadzący i zwykle trzech lub czterech gości - analizowali poprzednią kolejkę piłkarskiej PKO BP Ekstraklasy. Wraz z powrotem na kanał youtube’owy Weszło program został odświeżony.
- Najważniejsze zmiany to: - rozmowa o szerszych tematach, a nie o kolejce ligowej (dziś: o trudnej sytuacji beniaminków), - segment pierwszoligowy, - Jan Mazurek w roli prowadzącego - wyliczył Jakub Białek na platformie X. - Chcemy zrobić kompleksowy program o polskiej piłce - mniej o ostatniej kolejce, ale więcej o szerszych zagadnieniach. I pierwsza liga. I nowy prowadzący - dodał Paweł Paczul.
Oprócz Paczula, Mazurka i Białka stałymi uczestnikami magazynu są Szymon Piórek, Maciej Wąsowski, Przemysław Michalak, Kamil Warzocha i Szymon Janczyk.
Tak jak poprzednio „Weszłopolscy” są emitowani w poniedziałki wieczorem. Teraz magazyn zaczyna się o godz. 21.
Poprzednio przez ponad trzy lata „Weszłopolscy” byli pokazywani w Kanale Sportowym (a do lutego ub.r. także w internetowym radiu Weszło FM). Zniknęli stamtąd w połowie października, kiedy z Kanałem pożegnał się jeden z jego udziałowców i głównych twórców Krzysztof Stanowski, szef i właściciel grupy Weszło. Razem z nim odszedł Robert Mazurek. Szybko zasugerowali, że będą wspólnie tworzyć nowy projekt.
Z Kanałem Sportowym rozstali się również dziennikarz Weszło Kamil Gapiński (a także standuper Cezary Sikora, po tym jak w prowadzonym przez nich wydaniu „KS Poranka” żartowano z seks afery wśród youtuberów) oraz Przemysław Rudzki (zapowiedział, że skupi się na współpracy z Canal+ i pisaniu książek).
W miejsce „Weszłopolskich” na antenę Kanału Sportowego wrócił magazyn „Liga pl” prowadzony przez Adam Sławińskiego.
Kanał youtube’wy Weszło ma 175 tys. subskrybentów, a zamieszczone na nim 2,5 tys. materiałów oglądano łącznie 109 mln razy. Dwie spółki zarządzające serwisem Weszło w ub.r. zanotowały spadek przychodów o 5,5 proc. do 4,02 mln zł, a przy wzroście kosztów o 6 proc. ich zysk netto zmalał z 346 do 164,3 tys. zł. Pod marką Weszło od kilku lat działają też butikowe biuro podróży organizujące wyjazdy na mecze i klub piłkarski KTS Weszło, który po kilku awansach w bieżącym sezonie gra w warszawskiej IV lidze.
Dołącz do dyskusji: Program piłkarski wrócił z Kanału Sportowego do Weszło