SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kanały dziecięce: MiniMini+ nowym liderem, stacje Disneya poza podium

W grudniu 2012 roku wśród kanałów dla dzieci na pozycję lidera awansowało MiniMini+, a poprzedni lider - Disney Channel wypadł poza podium. Największym wzrostem pochwalić się mógł CBeebies, z kolei najwięcej stracił kanał Boomerang.

Liderujący kanał MiniMini+ w grudniu 2012 roku zanotował wzrost udziału o 21,4 proc. do 0,72 proc. Rok wcześniej stacja ta zajmowała miejsce czwarte - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Na drugiej lokacie utrzymał się Cartoon Network, którego wynik spadł o 26,1 proc. do 0,66 proc. Ostatnie miejsce podium należało do kanału Nickelodeon, którego udział w grudniu ub.r. wzrósł o 0,9 proc. i uplasował się na poziomie 0,58 proc. Rok temu stacja ta zajmowała miejsce piąte.

Liderujący rok wcześniej Disney Channel znalazł się dopiero na miejscu czwartym z wynikiem na poziomie 0,57 proc., a z trzeciej na piatą pozycję spadł Disney XD (0,56 proc).

Największy wzrost w segmencie w zeszłym miesiącu zanotował plasujący się na siódmej lokacie BBC CBeebies, którego udział wzrósł aż o 145,6 proc. do 0,33 proc. Z kolei największym spadkiem dotknięta została stacja Boomerang, której w analizowanym okresie zmalał aż o 64,9 proc. do 0,11 proc.

wszyscy 4+
grudzeń 2011 2012
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
MiniMini+ 39 621 0,589 48 798 0,715
Cartoon Network 59 809 0,889 44 869 0,657
Nickelodeon 38 513 0,573 39 453 0,578
Disney Channel 61 296 0,911 39 054 0,572
Disney XD 52 109 0,775 38 354 0,562
Disney Junior 33 262 0,494 37 458 0,549
BBC CBeebies 9 131 0,136 22 807 0,334
Polsat JimJam 16 213 0,241 15 465 0,226
teleTOON+ 8 834 0,131 7 935 0,116
Boomerang 21 256 0,316 7 586 0,111


W grupie wiekowej 4-12 lat liderem był już jednak Cartoon Network (5,20 proc. udziału, spadek o 23,6 proc.). Drugie miejsce zajął Disney XD (4,96 proc., - 18,1 proc.), a trzecie - Nickelodeon (4,90 proc., + 4,3 proc.).

Także i w tym zestawieniu największym wzrostem (wynoszącym aż 126,3 proc.) pochwalić się mógł BBC CBeebies, z kolei najwięcej stracił Boomerang (73,3 proc.).

wszyscy 4-12
grudzeń 2011 2012
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
Cartoon Network 30 963 6,805 23 303 5,198
Disney XD 27 572 6,060 22 255 4,964
Nickelodeon 21 356 4,694 21 953 4,897
MiniMini+ 15 616 3,432 21 492 4,794
Disney Channel 27 321 6,005 18 242 4,069
Disney Junior 14 627 3,215 13 073 2,916
BBC CBeebies 4 573 1,005 10 194 2,274
Polsat JimJam 4 443 0,976 4 368 0,974
teleTOON+ 3 384 0,744 3 514 0,784
Boomerang 11 009 2,420 2 894 0,646


Najwięcej widzów w kanałach dziecięcych w grudniu 2012 roku zgromadził serial „Chuck i przyjaciele”, który na antenie MiniMini+ obejrzało aż 252 tys. widzów. Do rankingu top 10 programów stacja ta wprowadziła najwięcej, bo aż pięć pozycji. Po dwa miejsca zajęły programy nadane przez Cartoon Network i Disney Channel, zaś jedną pozycję wprowadził Disney XD. 

Raport top programów wszyscy 4+
Program Stacja AMR SHR %
CHUCK I PRZYJECIELE /SER.ANIM.ANG./ MiniMini+ 251 784 1,96
TOMEK I PRZYJACIELE /SER.ANIM./ MiniMini+ 250 994 1,91
MY LITTLE PONY /SER.ANIM.USA/ MiniMini+ 245 718 1,58
BARBIE W WIGILIJNEJ OPOWIESCI /FILM ANIM.USA/ MiniMini+ 244 075 1,69
PIORUN /FILM ANIM.USA/ Disney XD 242 466 3,95
NIESAMOWITY SWIAT GUMBALLA /SER.ANIM.USA/ Cartoon Network 225 424 1,85
CHILALA Z BEVERLY HILLS 2 /FILM FAMIL.USA/ Disney Channel 225 405 1,55
RYCERZ MIKE /SER.ANIM.KAN.W.BRYT./ MiniMini+ 221 204 1,65
TOM I JERRY /SER.ANIM USA/ Cartoon Network 216 709 1,75
NADZDOLNI /SER.KOM.USA/ Disney Channel 214 691 2,42


Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia.

Dołącz do dyskusji: Kanały dziecięce: MiniMini+ nowym liderem, stacje Disneya poza podium

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
draco-san
Niech Multimedia Polska wreszcie dołączy kanały Disneya do swojej oferty, to może wtedy przegonią konkurencję. Sam Disney powinien o to zadbać. :P
0 0
odpowiedź
User
kok-os
disney od kilku lat zszedł na psy, niby mieli sami sprzedawac reklamy zamiast atmediow, przychodzili, obiecywali, ale okazalo sie ze nie potrafia porzadnie prostej kampanii przeprowadzic!
0 0
odpowiedź
User
tivimaniak
Czyżby Państwo z N nie zwolniło jeszcze szefowej Minimini jak zrobili to juz z Planete, Kuchnia, Domo czy Ale Kino?
Jest Moze teraz szansa , ze sie ostatnie o ile sie zgodzi na przerywanie programów reklamami.
Swoją drogą te nowe porzadki w Cyfrze to przypomina raczej nalot czarownic na miotłach, którymi wymiata sie wszystkich i wszystko.
0 0
odpowiedź