Telewizja Polsat rozpoczęła proces rebrandingu. „Najlepsze emocje, treści i produkcje”
Telewizja Polsat w tym tygodniu rozpoczęła zmianę logo swoich kanałów - waktualnie w stacjach objętych rebrandingiem pojawiają się na przemian zarówno stare jak i nowe identyfikacje wizualne. Zmianę promuje hasło „Teraz Ty rządzisz - wybierz swoje wszystko”.
Zmiany identyfikacji objęły Polsat oraz wybrane stacje tematyczne: Polsat News, Super Polsat, Polsat Play, Polsat Cafe, Polsat Games, Polsat Rodzina, Polsat Doku, Polsat Film, Polsat Seriale, Polsat 1 oraz Polsat 2, a także wszystkie kanały sportowe, czyli Polsat Sport, Polsat Sport News, Polsat Sport Extra, Polsat Sport Fight, Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2.
Zmiany nie obejmą na razie stacji TV4, TV6, Fokus TV, Nowej TV, Polsat Music, Crime+Investigation Polsat, Polsat Viasat History, Polsat Viasat Explore, Polsat Viasat Nature, Eska TV, Disco Polo Music, Polo TV, Vox Music TV i TV Okazje.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Objęte rebrandingiem stacje od tego tygodnia emitują zarówno stare jak i nowe wersje dżinglów reklamowych. Przez większość czasu trwania audycji kanały nadal nadają stare logo, ale co jakiś czas na chwilkę pojawia się napis „nowe logo już wkrótce”, po czym przez kilka sekund emitowane jest nowe logo.
Nowa identyfikacja w ostatnich dniach jest stopniowo wprowadzana również na stronach internetowych poszczególnych stacji, a także w kanałach social media.
- Polsat - to najlepsze emocje, treści i produkcje - rozrywka, sport, filmy, seriale, programy i najbardziej rzetelne informacje. Dzięki rodzinie kanałów Polsatu nasi widzowie mogą cieszyć się kontentem i przeżywać emocje, jakie się z nim wiążą. Wprowadzamy całkowicie nową identyfikację wizualną zarówno Polsatu głównego, jak i kanałów tematycznych - tak, aby widz wiedział, że są to kanały z jednej Grupy i że oferują najlepsze treści, które można oglądać na różne sposoby w dowolnie wybranym przez siebie miejscu i czasie - komentuje Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, członek zarządu Telewizji Polsat, dyrektor komunikacji marketingowej Grupy Polsat Plus. - Nowe i wspólne dla wszystkich marek Grupy Polsat Plus hasło: „Wybierz swoje wszystko” idealnie oddaje, wszechstronną, różnorodną i doskonale dopasowaną do indywidualnych potrzeb każdego widza, ofertę programową Telewizji Polsat i jej kanałów - dodaje.
Rebranding kanałów należących do Telewizji Polsat to jeden z etapów zmiany całej Grupy Polsat Plus. Wcześniej zostały już zaprezentowane nowe logotypy takich marek, jak Plus, Polsat Box (1 września zastąpi Cyfrowy Polsat), Polsat Box Go - serwis z płatnymi kanałami telewizyjnymi i treściami dostępnymi na żądanie (ma się pojawić jeszcze w sierpniu - zastępując Iplę) i Polsat Go - nowy darmowy serwis streamingowy (wejdzie na rynek we wrześniu).
Wszystkie logotypy oraz elementy graficzne strategicznych marek Grupy Polsat Plus są z tej samej rodziny i są do siebie podobne.
W pierwszym kwartale 2021 roku grupa Cyfrowy Polsat, do której oprócz Polkomtelu, Netii i Interii należą m.in. Telewizja Polsat i Eleven Sports, zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 4,9 proc. do 2,99 mld zł i zysku netto ze 183,8 do 390,4 mln zł. Każdy abonent płacił firmie średnio 90,5 zł miesięcznie, o 6 proc. więcej niż rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Telewizja Polsat rozpoczęła proces rebrandingu. „Najlepsze emocje, treści i produkcje”