Kancelaria premiera szuka agencji do obsługi kampanii w prasie
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów ruszyła z przetargiem na zakup powierzchni reklamowych w prasie do jej kampanii społecznych i informacyjnych. Budżet wynosi 4 mln zł.
Przedmiotem przetargu jest zakup przestrzeni reklamowej w prasie drukowanej na potrzeby kampanii społecznych i informacyjnych realizowanych przez Kancelarię premiera.
Umowa z wybraną agencją zostanie zawarta do połowy grudnia br., albo do wyczerpania łącznego "maksymalnego wynagrodzenia", wynikającego z realizacji umowy. Budżet podstawowy wynosi 2 mln zł brutto (z VAT).
Jednak KPRM przewiduje możliwość skorzystania z tzw. Prawa opcji, w postaci zwiększenia kwoty na wynagrodzenie o dodatkowe 2 mln zł, czyli do maksymalnie 4 mln zł. Taka sytuacja może zaistnieć gdy kwota podstawowa przeznaczona na realizację zamówienia zostanie wyczerpana przed 15 grudnia, a KPRM uzna, że konieczne jest przeprowadzanie dodatkowych kampanii informacyjnych dotyczących programów rządowych.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Głównym i jedynym kryterium wyboru zwycięskiej agencji jest cena. Przetarg trwa do 11 kwietnia.
KPRM równolegle prowadzi przetargi na dostawcę nośników outdoorowych oraz do obsługi kampanii w internecie.
Dołącz do dyskusji: Kancelaria premiera szuka agencji do obsługi kampanii w prasie
tak jest. Ty już jest kto wygra. Nie ogłosiliby przetargu (i nie muszą), byłby kwik, że nie ogłosili.